Slut fred med din medicin

Skrevet onsdag d. 4. marts 2020

Foredrag med Kåre Sundmark

Foredraget er aflyst

Kåre Sundmark er tidligere lægemiddel konsulent                                                                 og hans fordrag er ud over at være særdeles underholdende også oplysende:

Arrangementet holdes i samarbejde med Diabetesforeningen Nordfyn.                            såvel medlemmer som pårørende er meget velkomne.

Vi starter kl. 19.00 og slutter kl. 21.30                                                                                        der er indlagt pause med smørebrød og kaffe                                                                        pris 30 kr. for medlemmer og 50 kr. for ikke medlemmer.

Tilmelding senest søndag den 15. marts. til Birgitte fra Diabetesforeningen                    på tlf. 64 83 12 93 eller mail: nordfyns@diabetes.dk

Venlig hilsen                                                                                                                                Bruno E. Staffensen                                                                                                                      formand                                                                                                                                          Hjerteforeningen Nordfyn